Ik wil graag een

Avondje uit

Uit eten, naar de bioscoop, een avondje theater of anders. Spontaan of gepland? Wij brengen u en halen u weer op. Daardoor heeft u een volledig verzorgd avondje ontspanning.

Niet beschikbaar op 24 december vanaf 16:00 uur tot 24:00 uur en op 31 december van 13:00 uur tot 1 januari 01:00 uur. Tijdens kerstdagen en oud- en nieuwjaarsdag ritten aanvragen via chat, Whatsapp of telefonisch i.v.m. drukte.

Ontspannen uit

WilNuTaxi brengt u als taxi naar elke bestemming tegen een vaste prijs. Zo komt u niet voor vervelende verrassingen te staan wanneer u uitstapt. Wanneer u online reserveert kunt u aangeven waar we u op kunnen halen en waar we u naartoe mogen brengen. Hier ziet u ook direct de ritprijs en kunt u afrekenen. Zo weet u altijd waar u aan toe bent. Betrouwbaar en duidelijk.

Ontspannen naar huis

U kunt onze service ook gebruiken voor de terugreis. Door uw terugreis van tevoren te reserveren bent u er zeker van dat we er op tijd zijn om u op te halen en veilig thuis te brengen. U geeft aan ons door wanneer u opgehaald wenst te worden of geeft tijdens de avond een seintje. Wij komen u dan binnen een vast tijdsbestek ophalen.

Waarom WilNuTaxi

Hier zijn we goed in

Betrouwbaarheid we zijn heel stipt

Planbare ritten verhoogt de efficiëntie

Professioneel gecertificeerde chauffeurs

Duurzaam modern wagenpark

Persoonlijk service en dienstbaar

5+ ervaring daar gaan we altijd voor

Goed gepland op reis is wel zo voordelig

We richten ons op de taximarkt met planbare ritten. Ritten die vooruit geboekt worden tegen eerlijke prijzen. Taxiritten in Nederland zijn aan de dure kant en wij denken daar verandering in te kunnen brengen.

Door vooraf de rit in te plannen maakt u een voordelige keuze. Gepland op reis moet beloond worden. Daarom hanteren wij voordeligere prijzen wanneer de rit ten minste 24 uur van te voren geboekt wordt. Win-win voor u en voor ons.

Taxi met de menselijke maat​

Het imago van de taxi(chauffeur) kan verbeterd worden door servicegericht en dienstbaar te werken. Hoe? Simpel. Probeer je als chauffeur te verplaatsen in de passagier. Hoe zou jij behandeld willen worden?

Ook als werkgever in de taxibranche is er vooruitgang te boeken. Een medewerker is ons visitekaartje. Als werkgever schep je de juiste voorwaarden en investeer je in goed materiaal. Meedenken, vooruitkijken en klantgericht werken zijn dan vanzelfsprekend.