Ik moet naar het

Ziekenhuis

U moet naar de specialist in het ziekenhuis in Eindhoven, Geldrop, Helmond of buiten de regio. Onze chauffeurs staan voor u klaar en halen u op tijd op bij uw huis. Indien u het wenselijk acht, begeleiden we u van en naar de auto en ondersteunen in nodig.

Reserveren tussen 16 en 22 februari (carnaval)? Neem vooraf contact op en vraag naar de beschikbaarheid.

Op tijd naar het ziekenhuis

WilNuTaxi brengt u als taxi naar het ziekenhuis of de dokter tegen een vooraf vastgestelde prijs. Zo komt u niet voor verrassingen te staan wanneer u uitstapt. Wanneer u online reserveert kunt u aangeven waar we u op kunnen halen en waar we u naar toe mogen brengen. Hier ziet u ook direct de ritprijs en kunt u afrekenen. Gaat de afspraak niet door dan kunt u tot 3 uur voor aanvang van de rit kosteloos annuleren en storten wij het geld terug op uw rekening. Betrouwbaar en duidelijk.

Hoe laat moet u naar huis?

Vaak weet u vooraf niet hoe lang uw afspraak bij de specialist of dokter duurt. Geen probleem bij WilNuTaxi, u maakt van de retourrit een rit op afroep. U geeft bij het boeken op hoe laat u verwacht dat u klaar bent. Zodra u klaar bent bij de specialist belt u ons en wij zorgen ervoor dat er binnen 30 minuten een taxi bij het ziekenhuis voor rijd om u weer naar huis te brengen.

Waarom WilNuTaxi

Hier zijn we goed in

Betrouwbaarheid we zijn heel stipt

Planbare ritten verhoogt de efficiëntie

Professioneel gecertificeerde chauffeurs

Duurzaam modern wagenpark

Persoonlijk service en dienstbaar

5+ ervaring daar gaan we altijd voor

Goed gepland op reis is wel zo voordelig

We richten ons op de taximarkt met planbare ritten. Ritten die vooruit geboekt worden tegen eerlijke prijzen. Taxiritten in Nederland zijn aan de dure kant en wij denken daar verandering in te kunnen brengen.

Door vooraf de rit in te plannen maakt u een voordelige keuze. Gepland op reis moet beloond worden. Daarom hanteren wij voordeligere prijzen wanneer de rit ten minste 24 uur van te voren geboekt wordt. Win-win voor u en voor ons.

Taxi met de menselijke maat​

Het imago van de taxi(chauffeur) kan verbeterd worden door servicegericht en dienstbaar te werken. Hoe? Simpel. Probeer je als chauffeur te verplaatsen in de passagier. Hoe zou jij behandeld willen worden?

Ook als werkgever in de taxibranche is er vooruitgang te boeken. Een medewerker is ons visitekaartje. Als werkgever schep je de juiste voorwaarden en investeer je in goed materiaal. Meedenken, vooruitkijken en klantgericht werken zijn dan vanzelfsprekend.